Συχνές Ερωτήσεις – Χρήσιμες απαντήσεις
Ερώτηση: Τα προγράμματα ψυχικής υγείας του CureClass είναι μια μορφή ψυχοθεραπείας;
Απάντηση: Πράγματι! Είναι μια μορφή ηλεκτρονικής Γνωσιακής Συμπεριφορικής Ψυχοθεραπείας με επιστημονικά τεκμηριωμένη αποτελεσματικότητα.
Ακόμη και στην περίπτωση που δεν θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε εντελώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, θα σας αφήσει πολύ περισσότερο καταρτισμένους και ενημερωμένους γύρω από αυτό και με περισσότερες δεξιότητες και εργαλεία για να μπορέσετε να ανακτήσετε προοδευτικά τον έλεγχο πάνω σε αυτό το πρόβλημα.
Ερώτηση: Πληρώνω κάθε φορά που ξεκινάω να παρακολουθήσω το πρόγραμμα, ή κάθε εβδομάδα; Έχει συνεδρίες;
Απάντηση: Όχι! Πληρώνετε την αμοιβή μας μόνο μία φορά στην αρχή και μετά έχετε πρόσβαση σε. όλο το πρόγραμμα για όλη την αναγραφόμενη διάρκεια του.
Ερώτηση: Περιλαμβάνει τη συνεργασία με ειδικό της ψυχικής υγείας, όπως ψυχολόγο ή ψυχίατρο;
Απάντηση: Όχι, γιατί κάθε πρόγραμμα είναι εργαλείο αυτοβοήθειας. Ωστόσο, μπορείτε να απευθύνετε ερωτήσεις σε ειδικό για ένα πιο ειδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζετε στην ψυχική υγεία σας, αλλά υπάρχει ξεχωριστό κόστος για αυτό. Μπορείτε ακόμη να κλείσετε ραντεβού με τους ειδικούς της ομάδας μας επιλέγοντας “ιατρείο” από το μενού.
Ερώτηση: Πως θα έχω πρόσβαση στη βιωματική συζήτηση;
Απάντηση: Κάθε πρόγραμμα έχει τη δική του βιωματική συζήτηση, στην οποία συμμετέχουν άνθρωποι που το παρακολουθούν ή το έχουν παρακολουθήσει στο παρελθόν.
Η πρόσβασή σας ενεργοποιείται μετά την επιτυχημένη εγγραφή σας (ή τη συνδρομή σας) κι ο σύνδεσμος για την είσοδό σας βρίσκεται στην κεντρική σελίδα του προγράμματος, κάτω από τον τίτλο του προγράμματος, “Βιωματική Συζήτηση”.
Ερώτηση: Πως ξεκινάω ένα πρόγραμμα μετά την εγγραφή μου;
Απάντηση: Επιλέξτε τα “Περιεχόμενα” του προγράμματος (tab στην κεντρική σελίδα κάθε προγράμματος) και πατήστε επάνω στην πρώτη μονάδα για να ξεκινήσετε.
Ερώτηση: Τελείωσα ένα μέρος αλλά δεν ανοίγει το επόμενο:
Απάντηση: Κάθε επόμενο μέρος είναι διαθέσιμο σε εσάς μία εβδομάδα μετά από το προηγούμενο. Όπως θα συνέβαινε με τις εβδομαδιαίες συνεδρίες σε έναν ειδικό.
Ο λόγος για αυτό είναι ότι μέχρι την επόμενη εβδομάδα θέλουμε να μεγαλώσουν μέσα στο μυαλό σας οι σπόροι που φυτέψαμε την προηγούμενη εβδομάδα. Θέλουμε να έχετε χρόνο για να αφομοιώσετε το περιεχόμενο του μέρους που έχετε μόλις ολοκληρώσει, καθώς επίσης για να πραγματοποιήσετε σωστά τις ασκήσεις σας.
Ερώτηση: Πόσο χρόνο έχω για να ολοκληρώσω ένα πρόγραμμα;
Απάντηση: Κάθε πρόγραμμα έχει συγκεκριμένη διάρκεια. Σας καλούμε να ολοκληρώνετε ένα μέρος κάθε εβδομάδα, εν είδει εβδομαδιαίας συνεδρίας.
Ωστόσο, έχετε τη δυνατότητα να συμμετέχετε για τόσο χρόνο όσο μπορείτε να διαθέσετε κάθε φορά και να συνεχίζετε με το πρόγραμμα στο δικό σας ρυθμό. Θα μπορείτε να ολοκληρώσετε το πρόγραμμα σε χρόνο έως και το διπλάσιο της κανονικής διάρκειάς του. Για παράδειγμα, ένα πρόγραμμα που αποτελείται από 4 εβδομαδιαία μέρη, μπορεί να ολοκληρωθεί εντός 8 εβδομάδων. Επίσης, θα μπορείτε να επαναλάβετε ένα πρόγραμμα μία ακόμη φορά αφού το ολοκληρώσετε.
Ερώτηση: Γιατί δεν είναι δωρεάν όλο το περιεχόμενο;
Απάντηση: Αυτό το περιεχόμενο αποτελεί ιδιωτική πρωτοβουλία.
Η δημιουργία κάθε προγράμματος και σεμιναρίου απαιτεί πολλές ώρες εργασίας και πολλές ειδικότητες.
Επιπλέον, η διάθεση και η υποστήριξη του περιεχόμενου από τον ιστότοπο και από τις ηλεκτρονικές εφαρμογές μας απαιτεί σημαντικές δαπάνες.
Παρόλα αυτά, προσπαθούμε πολύ ώστε το κόστος εγγραφής να παραμένει σε επίπεδο προσβάσιμο για κάθε άνθρωπο, σημαντικά πιο οικονομικό από το μέσο κόστος μίας και μοναδικής επίσκεψης σε έναν ειδικό.
Το CureClass έχει ως πρωταρχικό σκοπό του να διευκολύνει την πρόσβαση όλων στο δικαίωμα για καλύτερη υγεία.
Ερώτηση: Γιατί δεν προχωράει η εγγραφή μου;
Απάντηση: Για την εγγραφή σας πρέπει να πραγματοποιήσετε πληρωμή μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, άπαξ ή με συνδρομή κατά περίπτωση.
Η ενεργοποίηση της εγγραφής ή της συνδρομής σας γίνεται αυτόματα μετά την πληρωμή σας και λαμβάνετε σχετικές ειδοποιήσεις στο email σας.
Αν για οποιονδήποτε λόγο πιστεύετε ότι έχετε πραγματοποιήσει σωστά την πληρωμή σας, τότε:
- ανανεώστε τη σελίδα του προγράμματος που σας ενδιαφέρει
- ελέγξτε με την τράπεζά σας ότι έχει, όντως, καταβληθεί το απαραίτητο τίμημα με την κάρτα σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας αν συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα.
Ερώτηση: Γιατί πρέπει να πληρώσω για προγράμματα ενώ έχω συνδρομή;
Απάντηση: Κάθε συνδρομή περιλαμβάνει ελεύθερη πρόσβαση σε συγκεκριμένα προγράμματα που αναφέρονται αναλυτικά όταν επιλέγετε μία συνδρομή.
Ορισμένα προγράμματα ενδέχεται να διατίθενται εκτός της συνδρομής που έχετε επιλέξει ή εκτός οποιασδήποτε συνδρομής.
Για περισσότερες πληροφορίες που αφορούν στη συνδρομή σας, επιλέξτε “Υπηρεσίες Συνδρομητών” στη σελίδα “Profile” του λογαριασμού σας.
Ερώτηση: Που βρίσκω και πως εξαργυρώνω ένα εκπτωτικό κουπόνι;
Απάντηση: Αν έχετε ένα κουπόνι μειωμένου κόστους συμμετοχής ή δωρεάν πρόσβασης σε ένα πρόγραμμα, μπορείτε να το καταχωρήσετε κατά την εγγραφή ή τη συνδρομή σας. Το τελικό τίμημα που θα πρέπει να καταβάλετε με την χρεωστική ή την πιστωτική κάρτα σας προσαρμόζεται αυτόματα.
Κουπόνια μειωμένου κόστους συμμετοχής ή δωρεάν πρόσβασης διατίθενται κατά περίπτωση από ορισμένους ιδιωτικούς ασφαλιστικούς φορείς ή από γενικούς / οικογενειακούς ιατρούς, ή ιατρούς άλλων ειδικοτήτων, καθώς επίσης με συγκεκριμένα προγράμματα κοινωνικής προσφοράς ή εταιρικής ευθύνης. Συμβουλευτείτε τον ασφαλιστικό φορέα σας, τον ιατρό σας ή τον εργοδότη σας.
Ερώτηση: Πως μπορώ να δωρίσω ένα πρόγραμμα σε άλλο άνθρωπο;
Απάντηση: Είναι μια θαυμάσια ιδέα να προσφέρετε ένα από τα προγράμματα ή τα σεμινάρια του CureClass σε έναν άνθρωπο που αγαπάτε και γνωρίζετε ότι θα μπορούσε να ωφεληθεί. Θα πρέπει να γνωρίζετε το email του.
Επιλέξτε την αντίστοιχη δωροκάρτα. Θα βρείτε αυτή την επιλογή στη σελίδα του προγράμματος ή του σεμιναρίου. Μπορείτε να επιλέξετε να δωρίσετε το σύνολο της εγγραφής ή μέρος της. Ακόμη, μπορείτε να επιλέξετε την αποστολή της δωροκάρτας σας άμεσα ή σε μια προκαθορισμένη ημερομηνία, όπως σε μία εορτή.
Ερώτηση: Πως αλλάζω το όνομα με το οποίο εμφανίζομαι μέσα στο CureClass;
Απάντηση: Όλες οι πληροφορίες του λογαριασμού σας βρίσκονται στη σελίδα “Profile“. Εκεί, μπορείτε να αλλάξετε το ονοματεπώνυμο ή το ψευδώνυμο με το οποίο προβάλλεστε, το email σας και άλλα στοιχεία που διατηρούμε για εσάς με την επιλογή “Ρυθμίσεις”.
Ακόμη, εκεί θα βρείτε τις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας και θα μπορέσετε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας που απορρέουν από την πολιτική προσωπικών δεδομένων.
Ερώτηση: Πως αλλάζω τη φωτογραφία μου;
Απάντηση: Όλες οι πληροφορίες του λογαριασμού σας βρίσκονται στη σελίδα “Profile“. Εκεί, μπορείτε να αλλάξετε τη φωτογραφία σας και άλλα στοιχεία που διατηρούμε για εσάς με την επιλογή “Ρυθμίσεις”. Αν επιλέγετε για την πρόσβασή σας τον λογαριασμό σας στα κοινωνικά δικτύα (πχ. Facebook, Twitter), η φωτογραφία σας είναι η ίδια με τη φωτογραφία προφίλ που διατηρείτε σε αυτά.
Ακόμη, εκεί θα βρείτε τις ρυθμίσειςιδιωτικότητας και θα μπορέσετε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας που απορρέουν από την πολιτική προσωπικών δεδομένων.
Ερώτηση: Πως αλλάζω το password μου;
Απάντηση: Όλες οι πληροφορίες του λογαριασμού σας βρίσκονται στη σελίδα “Profile“. Εκεί, μπορείτε να αλλάξετε το κωδικό πρόσβασης και άλλα στοιχεία που διατηρούμε για εσάς με την επιλογή “Ρυθμίσεις”.
Ακόμη, εκεί θα βρείτε τις ρυθμίσειςιδιωτικότητας και θα μπορέσετε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας που απορρέουν από την πολιτική προσωπικών δεδομένων.
Ερώτηση: Γιατί δεν εμφανίζονται τα προγράμματά μου στον λογαριασμό μου;
Απάντηση: Στη σελίδα του λογαριασμού σας “Profile” έχετε πρόσβαση σε όλα τα προγράμματα που παρακολουθείτε ή έχετε παρακολουθήσει, στα τεστ σας, στα πιστοποιητικά σας και στη Wishlist με τα προγράμματα στα οποία θα θέλατε να συμμετέχετε στο μέλλον.
Επιλέξτε “Εγγραφές” κάτω από την επιλογή “Προγράμματα”.
Ερώτηση: Tι είναι η συνδρομή και πως διαφέρει από την εγγραφή;
Απάντηση: Η συνδρομή είναι ένας τρόπος να εξασφαλίσετε ελεύθερη εγγραφή σε περισσότερα από ένα προγράμματα, με μικρότερο κόστος από την εγγραφή σας σε κάθε ένα από αυτά ξεχωριστά.
Την προτιμούν υγειονομικοί με εκπαιδευτικό ενδιαφέρον στα προγράμματα και οι εργοδότες που προσφέρουν τα προγράμματα του CureClass στους εργαζομένους τους.
Ερώτηση: Πως μπορώ να μάθω πότε λήγει η συνδρομή μου;
Απάντηση: Επιλέξτε “Υπηρεσίες Συνδρομητών” στη σελίδα “Profile” του λογαριασμού σας.
Ερώτηση: Πως μπορώ να καταργήσω μία συνδρομή;
Απάντηση: Επιλέξτε “Υπηρεσίες Συνδρομητών” στη σελίδα “Profile” του λογαριασμού σας και κατόπιν επιλέξτε τη συνδρομή που επιθυμείτε να καταργήσετε.